2014_06_19-22 - Mega Mini Liberec 2014 (starší mini)

19. - 22.6. 2014 Megamini Liberec 2014

Děti narozené 2003 a 2004 se zúčastnily 14. ročníku turnaje Megamini Liberec 2014. Tento turnaj jsme pojali nejen jako sportovní zakončení sezóny, ale i jako kulturní zážitek pro děti. 1. den jsme vyjeli vlakem 5:19 ráno z Olomouce hlavního nádraží Směr Liberec, s přestupem v Pardubicích. Již ve vlaku panovala dobrá nálada a cestu jsme si zpříjemnili zpíváním písniček společně s družstvem STM Olomouc, které se turnaje také zúčastnilo. Po příjezdu do Liberce jsme se tramvají přesunuli na SOU, kde jsme byli ubytováni. Děti spaly ve třídách ve spacácích. A protože jsme měli celé odpoledne volno vydali jsme se lanovkou na Ještěd. Tří kilometrovou cestu z Ještědu jsme zvolili pěšky. Pro některé děti to byl velký zážitek. Po večeři nás čekala procházka na sportoviště, kde se odehrál celý turnaj. Unavené děti ulehaly na karimatky po deváté hodině.2. den začal den budíčkem v 7:15 hodin a po snídani jsme vyrazili na nedaleké sportoviště k odehrání pěti zápasů základní skupiny. Tady se nám podařilo zvítězit ve dvou zápasech a postoupit ze čtvrtého místa do boje o 1. - 16. místo. To byl náš cíl, se kterým jsme si řekli na začátku. Po večeři nás čekala cesta do aquaparku. Kromě koupání jsme shlédli laserovou show a dětem se to moc líbilo.Večer byla na dětech opět vidět velká únava a pocit štěstí a radosti. Při některých zápasech nás provázely dešťové přeháňky.3. den. Vzhledem k tomu, že naši hráči většinu zápasů odehrávají na malém hřišti určeném pro miniházenou, jsme čekali jak se dovedou vyrovnat se hrou na velkém hřišti, na kterém se turnaj odehrál. A opět bojovali jak jen to šlo. Sobotní jednou výhrou jsme se dostali do konečného boje o 13. místo. Večer si děti zpříjemnily návštěvou IQ parku. Opět velmi příjemné zpestření pobytu na turnaji. 4. den V neděli nás čekal už jen jeden zápas o celkové umístění.Dívky z Písku nás přehrály a naše konečné 14. místo z 24 družstev je velký úspěch. Aby děti ideálně využily nedělní den, přihlásili jsme je do turnaje mini házené, který byl součástí tohoto závěrečného dne. Tady se hrálo bez počítání skóre a tak jak jsme zvyklí. Zahrát si pro radost. Po odehrání finálového zápasu mezi STM Olomouc a Lovosicemi, proběhlo závěrečné vyhlášení a návrat domů autobusem s družstvem Karviné. Ve tváři dětí byl vidět unavený, ale spokojený výraz.

Sestava a branky: Smahel Adam 16, Dvorský Tomáš 12, Němec Matěj 9, Konrád David 6, Zgabaj Matěj 5, Ján Sebastián 3, Raboch Lukáš 3, Lép Jiří 2, Dvořák František 0, Kyntl Jan 0, Mánková Karolína 0.

Samsung TASSVE

2014_06_19-22 - Mega Mini Liberec 2014 (starší mini)